Onze missie
100% zekerheid voor werknemers en 100% flexibiliteit voor opdrachtgevers
100% zekerheid voor werknemers en 100% flexibiliteit voor opdrachtgevers
Bij Head Staffing beschouwen we duurzaamheid en diversiteit als bouwstenen voor succes. Door deze bouwstenen te omarmen bevorderen we groei voor zowel onze flexkrachten als klanten en leveren we bij aan een stralende toekomst in de foodindustrie.
In 2008 werd Head Staffing (toen Head Personeelsdiensten) opgericht, met What’s Cooking uit Ridderkerk als onze allereerste klant. Tot op de dag van vandaag blijft What’s Cooking een gewaardeerde klant van ons bedrijf, en het is een bron van trots voor ons om deze langdurige relatie te koesteren.
De eerste successen zijn een feit en twee jaar na de oprichting hebben we 100 flexkrachten in dienst. Hiermee drukte we onze stempel als arbeidsbemiddelaar.
Head Staffing blijft groeien en daarom wordt er voor het eerst echt gebruik gemaakt van een kantoor. Deze werd geopend in Leerdam vanwege de centrale ligging ten opzichte van onze klanten.
Tien jaar na de oprichting verwelkomden we onze 500e flexkracht in dienst. Een mooie mijlpaal! Ook de uitbreiding van verschillende nationaliteiten groeide gestaag. In 2018 zaten we al op 23 verschillende nationaliteiten en dit zou in de voorbije jaren alleen nog maar groeien.
Vanwege het communiceren en online opereren in verschillende landen buiten Nederland, wordt er gekozen voor een internationale benaming van Head Personeel. Head Personeel wordt Head Staffing.
Door de groei van Head Staffing, groeide daarmee ook het kantoorpersoneel in aantallen. Uitgeweken werd er naar een mooi kantoor in Nieuwegein, waar we tot vandaag de dag nog steeds fijn werken.
5 jaar na de 500e flexwerker in dienst hebben we dat aantal verdubbeld naar de magische grens van 1000 flexwerkers. Daarbij is onze wagenpark in 2023 volledig elektrisch, wat aansluit bij één van onze kernwaarden; duurzaamheid. Een ander memorabel moment in 2023 betrof een groot wervingscampagne voor één van onze klanten, waarin we in hele korte tijd meerdere operators hebben geplaatst.
In 2024 is er overgestapt op een nieuwe huisstijl en website. Het logo werd aangepast en de slogan veranderde van food & people naar tasteful careers.